fredag 6. mars 2009

Webben er full av godteri!

Eller Bloggcandy som det heter.

Siden jeg er ganske ny på dette med blogging har jeg lenge latt meg fascinere over fenomenet med bloggcandy.

Dette er rett og slett en liten eller stor, alt ettersom hvor gavmild candy-arrangøren er. Man melder seg enkelt på og det blir trukket blant alle påmeldte! Det må jo være lettere å vinne noe slikt enn på lotto??

Noen av bloggcandyene jeg har meldt meg på:

Scrap-Creations feirer 10000 besøkende med denne candyen:



Benedicte markerer nesten 8000 treff på bloggen sin siden i fjor høst med denne candyen:



Pink Gem feirer 1 år med blogging med å lodde ut denne candyen:

Disse stemplene er jo bare helt nydelige!






Gøril feirer 2000 besøk på besøk på bloggen sin med å gi bort denne generøse candyen:




Og det er nok mange mange flere slike man kan melde seg på !

1 kommentar:

  1. så koseligt at du ville vere med på candyen min!

    klem fra Benedicte

    SvarSlett

Hei,
Legg gjerne igjen en kommentar når du allikevel er innom og titter!

Ønsker deg en fin dag videre!

Hege