søndag 22. februar 2009

Et litt "annerledes" baby-kort.




Da min gode venninne Randi lurte på om jeg i slutten av januar hadde lyst å bli med henne på ultralyd kunne jeg ikke si nei! Det var helt utrolig å se hvor tydelig lille nurket inni magen vistes på skjermen. Og jenta som kommer i juli får tre storebrødre. Gjett hvem som blir sjefen der i gården?? *knis*
Jeg måtte bare lage et rosa baby-kort denne kvelden. Trekker du i snora nederst så komme det fram to "tags" man kan skrive en hilsen på.




1 kommentar:

  1. Tusen takk for hyggelig hilsen! Kjempe koselig! Gratulerer med ny blogg! Glad for at du fant meg, så jeg fant deg... ;)

    Så morsomt at venninnen din får jente. Og hyggelig for den lille med 3 staute storebrødre :)

    God helg!!

    SvarSlett

Hei,
Legg gjerne igjen en kommentar når du allikevel er innom og titter!

Ønsker deg en fin dag videre!

Hege