søndag 8. mars 2009

Valentine days kort til min kjære.





Det begynner å bli en stund siden jeg lagde dette kortet, men har bare ikke fått somlet meg til å knipse bilder av det før nå...

Måtte prøve å lage en skikkelig kjærlighetskort til kjæresten min i anledning Valentine's Day. Det store hjertestempelet var en gave i et blad fra Storbritannia jeg tilfeldigvis kom over på Narvesen.

Som bildene viser så trekker man her i snora på toppen og kortet åpner seg. Det blir da plass til å skrive/stemple en hilsen på tag'en du drar i og under luken som åpner seg. Motivet som er festet på denne luken vil stå opp når luken er åpen som også gir en fin effekt.

Baksiden av kortet:
Detalj av hjertet på panelet av kortet som åpner seg når man drar i snora.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei,
Legg gjerne igjen en kommentar når du allikevel er innom og titter!

Ønsker deg en fin dag videre!

Hege