tirsdag 14. april 2009

Hjemme igjen fra påsketur!

Da er jeg tilbake med ny energi og et enormt påfyll av kulturinntrykk fra Wien. Det var utrolig herlig å være ute i den store verden noen dager. Også for et vær det var! Sol og 25 grader alle dagene så en stakkars vinterblek kropp ble litt solbrent! *au-au-au* Vi har sett mye, spist mye deilig mat og virkelig nytt livet!

Og da jeg logget på bloggen min og skulle begynne på en liten etterlengtet bloggrunde etter å ha vært uten pc i noen dager oppdaget jeg at jeg har vunnet Sukkersötts utfordring #34! Skjønte ingen ting jeg... Tenk at påskekortet mitt vant! Så utrolig gøy! Så nå gleder jeg meg bare til premien kommer i posten! *hoppe og danse litt til*

Ellers så har jeg observert at antall besøkende her i bloggen min stadig øker og nærmer seg 1000... Og det siden februar! Helt utrolig!

Imorgen starter jeg forøvrig i ny jobb! Blir spennende. Kjenner jeg har sommerfugler i magen. Sånn skrekkblandetfryd på en måte.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer masse med gevinsten hos Sukkersøtt, vel fortjent!! Så herlig det hørtes ut i Wien, godt og varmt og null snø *litt misunnelig" :)
    Det er deilig med sånne turer, man lever en stund på det etterpå :)
    Lykke til i ny jobb i morgen !

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett
  2. Måtte bare innom for å høre om hvordan dagen din har vært... kanskje ikke så lett å få noe særlig inntrykk etter bare en dag..
    Håper ihvertfall at du kommer til å trives :)

    Klem

    SvarSlett

Hei,
Legg gjerne igjen en kommentar når du allikevel er innom og titter!

Ønsker deg en fin dag videre!

Hege