tirsdag 28. april 2009

ATC utfordring #18

Denne uken er temaet RETRO hos ATC ~ ArtPieces challenge blog.

Jeg forbinner 50-, 60- og 70-tallet med ordet retro.
Dette vises også i mine to ATC'er til denne utfordingen igjennom fargene jeg har brukt.

I tillegg er retro gjerne noe som får en til å huske på hvordan det var tidligere. Det var det jeg tenkte på da jeg lagde akkurat denne ATC'en. Magnolia stempelet passet utmerket til dette. Ser ut som hun ligger der og mimrer om hvordan det var før. Kanskje du husker slengbukser, brune og oransje møbler, og ikke minst fargerike og mønstrete tapeter og tekstiler?

8 kommentarer:

  1. Ja, gjett om... Akkurat sånn det var i min beste ungdomstid, hadde rom og møbler i disse fargene, også fototapet da selvfølgelig ;-)

    SvarSlett
  2. What a beautiful card Hege,l love the colours.

    Hugs Riet.x

    SvarSlett
  3. Superflotte atc'er Hege !! Slengbukser ja, desto større sleng desto bedre, og helst så ikke skoene var synlige *mimre*
    Takk for at du deltar!

    Klem :)

    SvarSlett
  4. Kjempe flotte, Hege. Nydelige farger:=)
    Klem:))

    SvarSlett
  5. Flotte retro ATC'er! Typiske "retrobakgrunner" i mønster og farger:)

    Takk for at du deltar!


    Klem, Gro

    SvarSlett
  6. Kjempeflotte atc'er!!
    De fargene du har brukt på den første er bare sååå rålekre!!

    SvarSlett

Hei,
Legg gjerne igjen en kommentar når du allikevel er innom og titter!

Ønsker deg en fin dag videre!

Hege