tirsdag 15. desember 2009

Gavelapper

Endelig kom inspirasjonen tilbake!
Må innrømme jeg ikke har laget julekort i år... Ideen jeg hadde ble ikke særlig bra i praksis så da ble det bestilt fotokort fra elitefoto med bilde av vofsen på.

Min kjære overrasket meg med julekalender fra Papirloftet i år! En ny fin ting for hver dag fram til jul. Hittil har det vært en del bling, blomster, brads, stempelpute, stempel og klistremerker i tillegg til en del annen pynt som egner seg bra på kort og i album.

Jula nærmer seg med stormskritt og de fleste julegavene er nå i hus. Gavene må jo pakkes inn og ikke minst merkes med hvem den er til og hvem den er fra.

Så en inspirasjonsvideo på Youtube og vips var jeg selv i gang med å lage mini julestrømper. De mangler hull og tråd for å festes på pakkene men eller er de ferdige.
Har en del ulikt julepapir liggende så det blir mange ulike strømper på pakkene i år.


3 kommentarer:

  1. Ohh Hege,what beautiful,i love the papers and colours.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  2. Disse var kjempeflotte, Hege! Så artig idé !
    Ønsker deg en fortsatt fin førjulstid :o)

    Klem, Gry-Heidi :)

    SvarSlett
  3. Så søte disse var :-) Masse fint i bloggen din, og en fin samling med tutorials. Tusen takk for titten :-)

    SvarSlett

Hei,
Legg gjerne igjen en kommentar når du allikevel er innom og titter!

Ønsker deg en fin dag videre!

Hege