søndag 6. september 2009

Bestillingskort til en kollega.

En av mine gode kolleger fyller år til uka, og jeg ble da spurt om jeg kunne lage et kort i den anledningen. Sa ikke nei til det, er jo en ære å bli spurt om slikt. Selv om kortklagetingene mine ennå ikke har funnet veien ut av de brune pappeskene så fikk jeg laget et kort. Skal love dere det var herlig å la kreativiteten blomstre igjen!
Fant en skisse hos Sukkersøtt som jeg brukte som grunnlag for dette kortet. Oppdaget akkurat for sent at reglene for å delta på utfordringen hadde blitt endret... Så kortet ble desverre ikke med i konkuransen denne gangen.

Siden min kollega er glad i naturen og har mye blåe klær fant jeg ut at blått og grønt burde være fine farger å bruke når jeg lagde kort til henne.

Jeg har brukt lys blå og olivengrønn bazzil, designark (to typer - usikker på leverandør), sommerfugler fra Karen Marie klipp, stempel fra hÄnglar og stÄnglar, Papirloftet, Magnolia og Kreativ hobby.

Innsiden

******

Jeg har også fått en award av Hege mens jeg har vært innaktiv på bloggen - TUSEN TAKK til deg.

Regelen er at jeg nå må skrive ned 5 ting jeg liker:

- jeg liker å tilbringe tid sammen med min kjære

- jeg liker å pusle med hobbyen min

- jeg liker å cruise rundt på sykkelen min på smale stier marka.

- jeg liker å ta bilder

- jeg liker å reise




4 kommentarer:

  1. Nydelig kort, Hege! Super fargekombinasjon og nydelig motiv!
    Tenker det var godt å få frem litt kortsaker igjen :o)
    Håper dere trives i ny leilighet :)

    Klem :)

    PS. ...ja, jeg har skiftet blogg bakgrunn...ca. tre ganger på rappen:o) Hadde litt vanskelig for å bestemme meg :o)

    SvarSlett
  2. Koslig høstkort med et lite hint av sommer er det som slår meg med disse fargene. Hyggelig å se du er kreativ igjen :-)

    SvarSlett
  3. what a beautiful card,i love the images and colours.
    So gorgeous papers.

    Hugs Riet.x

    SvarSlett
  4. Hemen uğra ve official.com ile hayatı yaşa.

    SvarSlett

Hei,
Legg gjerne igjen en kommentar når du allikevel er innom og titter!

Ønsker deg en fin dag videre!

Hege