søndag 12. juli 2009

Art Pieces # 28

Hos ArtPieces er utfordringen denne gangen å lage en bagasjelapp! Det er jo midt i blinken nå i sommer siden det er mange som er på reise fot på denne tiden av året og det er jo en kjensgjerning at det er en del baggasje som kommer bort på flyplasser i løpet av et år.

Jeg ble inspirert av DT Gro - og benyttet meg av frimerker jeg har samlet opp på jobb. Jeg har i tillegg laminert bagasjelappen slik at den blir mer solid og ikke minst vannfast slik at det er mulig å bruke den.

Framsiden:

Baksiden:

3 kommentarer:

  1. Kjempeflott bagasjelapp!!! Du fikk samme inspirasjon og idé som jeg fikk :) Morsomt å se resultatet av det :)

    SvarSlett
  2. Så stilig og kul bagasjelapp, Hege! Takk for at du deltar :)


    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett
  3. Oi, så mange fine frimerker!! Begynner å lure litt på hvor du jobber som får brev fra fjern og nær, mest fjern ser det ut som:) Og laminering er en super oppfinnelse, helt enig! Håper du får masse bruk for bagasjelappen og takk for at du deltar på Art Pieces' utfordringer, det setter vi stor pris på!

    Klem, Gro

    SvarSlett

Hei,
Legg gjerne igjen en kommentar når du allikevel er innom og titter!

Ønsker deg en fin dag videre!

Hege